fredag 15 maj 2009

Favorit i repris, Thailändska fiskkakor.

Dom här fiskkakorna har jag bloggat om en gång tidigare, för ungefär ett år sedan faktiskt ser jag nu när jag kikade efter. Kul att se att korten har utvecklats sedan dess, fiskkakorna ser också bättre ut för den delen! =) Joel har frågat flera gånger om jag inte kan göra dom igen och idag slog jag till. Varför jag inte har gjort dem tidigare vet jag inte, det är ju så otroligt gott!

Receptet på fiskkakorna hittar du här, sist åt vi det tillsammans med ris och thailändsk gurksallad. Den här gången strimlade jag purjolök, paprika och morötter tunt och blandade tillsammans med en påse salladsmix. Glöm inte sweetchilisåsen!

//Hanna

6 kommentarer:

Rebecca sa...

Du har verkligen utvecklats som fotograf! Nu ä det riktigt coola bilder du tar!

Emma sa...

Kortet är verkligen jättefint, fägerna, upplägget, det blev riktigt snyggt!

soya sa...

WOW! Det lät supergott! :)

SKOGSHUSET sa...

Alltid kul med lite fiskrecept. För mig som inte var med för ett år sedan är receptet nytt - ska lägga det i favorithögen för framtida middagar!
Blir det Eurovision ikväll?!

bakmammorna sa...

Det låter verkligen så himla gott! Jag älskar krabbkakor och fiskkakor och det är kul med lite annorlunda kryddning!

Hanna sa...

Rebecca: Vad kul att du tycker det! =)

Emma: Tack! =)

Soya: Det är det!!

Skogshuset: Det här recepetet rekommenderar jag verkligen.

Bakmammorna: Ja, jag älskar fiskkakor också, sååå gott!