tisdag 5 februari 2008

Bakad potatis

Bakad potatis!! Åh, så gott. En del säger att bakad potatis måste göras i ugnen, att det inte blir gott när man gör den i micron. Men jag gör den alltid i micron, för mej är bakad potatis snabbmat, det är nog min favorit snabbmat. 4 minuter i micron på vardera sida och medans den värms så fixar man röran. I min brukar jag ha keso med purjolök, paprika och skinka, sedan kryddar jag med grillkrydda! Mmm... super!

Idag har jag varit ledig och hunnit med massor. Var ner på stan och shoppade, både till mej själv och till en jobbarkompis som nyss fått barn och så var jag på biblioteket. Sen for jag hem till pappa och myst lite med lill-lillebroren. Såå söt! =) Efter det var jag på spinning, hem och käkade och nu ska jag kika på film med Joel.

Ha de bra!
//Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Alpnaerings salladskyrdda är också en höjdare på bakad potatis... det var så vi käkade det på näsvägen....
måste ta och baka potatis här framöver känner jag